Kaufland fail

Ieri s-a deschis peste drum de mine un magazin Kaufland. Cel mai mare din tara, cica. Si care poarta si numele lui Brancusi !!! Asa ca am zis sa nu mai mergem prin alte locuri la cumparaturi si sa le facem de la ei.

Am purces, asadar, cu o lista kilometrica in mana si o foame gigantica in glanda la cuvenitele cumparaturi.

Toate frumoase, rafturile pline, mai multe sortimente decat in alte magazine Kaufland. Asa ca, pret de mai mult de o ora, am pus in cos mai multe zeci de pachetele, pungulite, sticlute.

Ne-am indreptat catre case, toate erau deschise, am ochit una libera si am inceput sa transferam mormanul de cos pe banda.

Casiera ne astepta zambitoare sa terminam de asezat cumparaturile, in difuzoare se auzeau oferte la preturi incredibile, lume civilizata, lumina multa, totul parea frumos.

Dupa ce am terminat de asezat pe banda cea de-a 346-a punguta/pachetel/sticluta casiera a intrebat gingas:

-Platiti cu cardul?

-Da, zic, nu umblu cu atat cash la mine.

-Pai, s-ar putea sa nu mearga.

-Cum asa?

-Pai am vazut la colega acum cateva minute ca n-a mers. Da’ va scanez un produs si incercam.

N-a mers.

-La celelalte case merge? am intrebat deja iritat.

-Nu stiu, nu cred.

-Si de ce nu mi-ati spus inainte de a pune cumparaturile pe banda?

A zambit.

Asa ca am pus mormanul de pungute/pachetele/sticlute inapoi in cos si am incercat sa ma intorc in magazin, prin coada care se formase la casa.

Oamenii se uitau ciudat la noi, compatimitor. Asta pana le-am spus ca nu merg POS-urile. Atunci i-am compatimit eu.

Am facut apoi cadou cosul plin unui grup de angajate care depanau amintiri in mijlocul magazinului (e deja a 2-a zi de functionare, va dati seama cate s-au adunat…) si le-am comunicat ca nu pot plati cu cardul.

Una a zis ca i s-a parut ei ca nu merge. N-a stiut ce sa spuna cand am intrebat-o de ce n-au pus un afis.

M-am dus apoi la biroul de Informatii clienti unde o domnisoara recita preturile „incredibile” la microfonul statiei de sonorizare. I-am comunicat celeilalte ca nu le merg POS-urile, ca le multumesc pentru timpul pierdut degeaba la ei in magazin si ca ar fi civilizat sa-i anunte si pe ceilalti clienti sa se duca acasa daca vor sa plateasca cu cardul.

Mi-a spus ca n-are de unde sa stie ca nu merg POS-urile ca lor le-au cazut toate sistemele de vreo 10-15 minute 🙂

Am rugat-o sa foloseasca statia de sonorizare sau sa anunte macar casierele, si-a cerut scuze si m-a rugat sa mai stau putin! Nu se facusera inca 2 ore pierdute in Kaufland si n-am vrut sa le aniversez cu ei, asa ca am declinat oferta generoasa si am plecat. A trimis un om de la paza dupa noi, dar a facut drum-intors cand mi-a vazut fata.

Morala: Degeaba vii cu retete de afara, cu reguli de asezare a produselor, proceduri, reguli si regulamente daca angajatii isi lasa neuronii in cutia de valori de la intrare si nu le pasa de nimic.

P.S. De data asta au incalcat procedurile si n-au mai intrebat „Totul in regula la cumparaturi?”.

One Trackback to “Kaufland fail”

Lasă un răspuns

