Matusa Varvara si soborul

Dupa lupte multiseculare care au durat 2 ani cartita Varvara a reusit strapungerea primului segment de tunel pentru Magistrala 5 de metrou, intre Academia Militara si Orizont.

Cum in tara asta nu exista strapungere fara sobor, au fost de fata primul-ministru, ministrul transporturilor si alte notabilitati.

Si cum nu exista sobor fara matanii, pentru ca notabilitatile sa nu fi nevoite sa astepte prea mult, baietii de la butoane au primit ordin sa o calce pe Varvara la blana (sa bage viteza maxima). Operatiune care a costat-o pe matusa Varvara cativa dinti din fata, pierdere minora fata de timpul economisit soborului.

Iar un pitifelnic a primit ordin sa stropeasca repede cu apa ca nu cumva praful produs de matusa Varvara sa strice caftanele boierilor.

Nu s-a gandit nimeni sa incuie iesirea, ca poate, daca raman boierii in tunel, Varvara si Filofteia termina mai repede de sapat tunelurile, iar tara mai are timp sa rasufle oleaca.

P.S. Observati ca la noi sfintele (Varvara si Filofteia) sapa tuneluri, iar detinutii se uita la meciuri la televizor?

Si ca ne bucuram la fel de mult ca aia care au trecut cu cartita pe sub Canalul Manecii (50km), chit ca noi de-abia am sapat 300 m? Desi a durat cam la fel.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: