Onoare de hoata

Astazi, intr-un magazin Lidl, m-am ciocnit de o conationala de “culoare”, de varsta a doua cel putin, care umbla haotic cu carutul printre rafturi. am injurat-o in gand si mi-am vazut de ale mele.

Cand eram la casa de marcat “doamna” din poveste a iesit tipand din gura de sarpe din birourile magazinului, impingand cosul plin cu detergenti:

-Vreau sa se inchida magazinul acum si sa-mi dea banii mei inapoi! Pentru rusinea pe care mi-ati facut-o vreau banii mei inapoi imediat!

Casiererele si clientii se uitau lung, neintelegand nimic. “Doamna” continua:

-Nu mai cumparati de la magazinul asta, nu merita!

Din birouri a iesit un agent BGS urmat de, probabil, un sef de-al sau si au incercat sa o calmeze.

Asa am inteles ca, probabil emotionat de prezenta sefului, agentul BGS a “invitase” de “doamna” rroma in birouri pentru a verifica daca nu a furat ceva marfuri din rafturi.

Doamna cu onoarea patata continua sa-si ceara banii inapoi:

-Luati-va marfa de aici si dati-mi banii inapoi! Ce rusine mi-ati facut voi mie! Pai eu am furat in Ungaria si in Bulgaria ani de zile, cum sa fur la mine acasa? Eu n-am furat niciodata in Romania, cum sa fac eu asa ceva? Sunt femeie in varsta, am si eu onoarea mea.

In timpul asta agentul BGS si seful au iesit tiptil in parcare, seful si-a pus la gat legitimatia (scoasa probabil de frica doamnei) si a inceput sa-l dojenesca bland pe agent.

Iar ‘”doamna” a ramas cu onoarea nereperata de dom’ Mitica.

Etichete: , , , , ,

2 comentarii to “Onoare de hoata”

  1. Eei! asa mai aflu ce face jumi-ul meu. Noroc ca-i mai citesc blog-ul

Lasă un răspuns

